Mijn eerste reis naar Australië - Reisverslagen van Julia Poussart - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Australië - Reisverslagen van Julia Poussart - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis naar Australië

Ik vertrek voor 6 maanden naar Brisbane, Australië. Mijn familie woont daar en daar zal ik ook verblijven, ik ga om daar de Engelse taal beter onder de knie te krijgen, zodat ik volgend jaar zonder zorgen aan mijn HBO Engels docent kan beginnen!

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2017

Morten Isand, Cairns, DayDream Island, Melbourne +

23 Oktober 2016

Gold Coast

24 September 2016

Sydney & Red Rock

14 September 2016

De dag van aankomst.

13 September 2016

Dag voor vertrek
Julia

Een blog voor mijn lieve familie en vrienden, zodat zij kunnen zien wat ik meemaak op mijn 6 maanden durende reis naar Australië.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3405

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 16 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: