De dag van aankomst. - Reisverslag uit Ipswich, Australië van Julia Poussart - WaarBenJij.nu De dag van aankomst. - Reisverslag uit Ipswich, Australië van Julia Poussart - WaarBenJij.nu

De dag van aankomst.

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 September 2016 | Australië, Ipswich

Hallo allemaal,

Gisterochtend was het eindelijk zo ver: om twintig over drie vertrok ik met mijn vader naar Dubai (voor iedereen die het nog niet wist, mijn vader heeft me gebracht en blijft drie weken hier). De vlucht naar Dubai duurde 7 uur, het was wel te doen ondanks de turbulentie. In Dubai hadden we een overstap waardoor we drie uur op Dubai AirPort moesten wachten. Het is een heel mooi vliegveld, ik heb er niet al te veel van gezien want ik bleef hangen in een make-up winkel. De vlucht van Dubai naar Brisbane duurde 14 uur en gelukkig gingen die snel om. Ik heb zo veel geslapen dat ik niet eens gemerkt heb dat er ontbijt lunch en avondeten werd geserveerd, haha. Toen we arriveerde stonden m'n ooms op ons te wachten. Bij aankomst hebben we nog lang gekletst in de man cave van Dave (zoals mijn oom heet) en ik heb al z'n koekjes opgegeten omdat zoals ik al zei, ik door alles heen heb geslapen. Inmiddels is het 4:41 en merk ik toch wel dat ik een jetlag heb. Zondag of zaterdag gaan we waarschijnlijk een motor toeren, tegen die tijd post ik nog wat foto's en misschien nog een stukje als we iets leuks hebben gedaan.

fijne dag toegewenst en tot snel

XXX

  • 14 September 2016 - 23:23

    Maxime Poussart:

    Ah leuk Juultje❤️
    Veel plezier loveyouuu

  • 17 September 2016 - 08:28

    Roy:

    Hä Julia,we hopen dat je een fijne tijd daar beleefd en wachten op je foto's.Groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Een blog voor mijn lieve familie en vrienden, zodat zij kunnen zien wat ik meemaak op mijn 6 maanden durende reis naar Australië.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 3393

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 16 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: