Gold Coast - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Julia Poussart - WaarBenJij.nu Gold Coast - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Julia Poussart - WaarBenJij.nu

Gold Coast

Blijf op de hoogte en volg Julia

23 Oktober 2016 | Australië, Surfers Paradise

Hallo allemaal!

Sorry dat het zo lang duurde voordat ik weer wat schreef. Ik heb weinig tijd gehad. Pap is inmiddels als twee weken thuis en ik ben van Coffs Harbour naar de Gold Coast verhuisd. Het is hier ontzettend mooi. Het paradijs op aarde. Ik woon bij m'n nicht en haar man en haar drie lieve kinderen. We zijn al naar Brisbane geweest (super mooie stad), Q1 het hoogste gebouw in het zuidelijke halfrond (je kon de hele Gold Coast zien, zie foto) en naar Seaworld en andere mooie plekjes. Ik voel me hier helemaal thuis. De volgende maand vertrek ik voor een vakantie (in mijn vakantie) naar een eiland waar we wilde dolfijnen voeren en mooie plekjes gaan bezichtigen. De 16e van november vertrek ik met m'n tante naar Cairns, daar is het ontzettend warm is en je niet kan zwemmen in de zee of rivier omdat er krokodillen zitten en dodelijke kwallen. Het moet er wel heel erg mooi zijn en we gaan een boottocht maken over het Great Barrier Reef, waar ik echt super veel zin in heb. Ik zal weer wat posten wanneer ik terug kom van Cairns.

Lieve groetjes vanuit Australië!

  • 23 Oktober 2016 - 18:00

    Tante Marina:

    Hoi Julia. Nou zeg dat klinkt wel helemaal geweldig allemaal en de foto's vertellen hetzelfde verhaal. Great barrier reef is een droom. Dat zal een onuitwisbare indruk achterlaten. en met alle klimaatproblemen is het maar de vraag hoe lang het nog te zien is. Dus geniet er van. Ga je snorkelen?
    En kijk uit met de kroko's want je bent een lekker hapje.
    Lieve groeten
    Marina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Een blog voor mijn lieve familie en vrienden, zodat zij kunnen zien wat ik meemaak op mijn 6 maanden durende reis naar Australië.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 3398

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 16 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: