Dag voor vertrek - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Julia Poussart - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Geleen, Nederland van Julia Poussart - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Julia

13 September 2016 | Nederland, Geleen

Morgen vertrek ik om half tien naar Schiphol. Ik ben heel erg nerveus voor wat me te wachten staat, maar ik kan het beter op me af laten komen. Ik heb een heel fijn afscheid gehad van mijn vrienden en familie en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Het geeft me een goed gevoel. Woensdag zal ik s'avonds aankomen in Brisbane en ik denk dat ik daarna iedere week iets zal posten op deze blog omdat het voor mij onmogelijk is iedereen persoonlijk op de hoogte te houden! Ik hoop dat ik niet te veel last zal hebben van een jetlag, haha. Tot snel allemaal.


Lieve groetjes,
Julia

  • 13 September 2016 - 10:56

    Paul(i):

    Je,gaat het zeker fantastisch vinden, geniet ervan(ben een beetje jaloers), doe de groeten aan Paul(geef hem een kus van mij), Wendy, Yvette en Dave, Luke en Kayleen, Jacco, Donna en Luke, Courtney en Marcus' & kids, Mary en Clint. En iedereen die ik misschien vergeten ben

  • 14 September 2016 - 06:42

    Paul:

    Hoe zijn de eerste vlieguren bevallen, even op adem komen in Dubai!!

  • 14 September 2016 - 10:10

    Marjan:

    Hey stoere Julia,

    Voor het lange vliegen mag je zenuwachtig zijn, maar daarna kom je in een heerlijk warm Aussie bad terecht! Geniet van de vriendelijkheid van de mensen en verzamel heel veel mooie herinneringen. En wie weet....wil je straks niet meer terug hihi (en dan heb ik een leuk adresje om te bezoeken als ik weer Doen Under ga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Julia

Een blog voor mijn lieve familie en vrienden, zodat zij kunnen zien wat ik meemaak op mijn 6 maanden durende reis naar Australië.

Actief sinds 12 Sept. 2016
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3395

Voorgaande reizen:

12 September 2016 - 16 Maart 2017

Mijn eerste reis naar Australië

Landen bezocht: